Wyniki konkursu z perfumerią Zapach Orientu i Auphorie


Ja już je mam - cztery zapachowe światy od Auphorie, każdy nieco inny, choć wszystkie łączy jedna magia. Najbardziej przemówił do mnie chyba L`Histoire Oubliée De Dunhuang (The Forgotten History of Dunhuang), czarujący m.in. mandarynką, korzeniem irysa i drzewem kaszmirowym. 
Zapachy są piękne, pełne magii. Nieraz ta magia przemian jest w nich bardzo zaskakująca, jak choćby w przypadku Les Trésors De Sriwijaya, który zwala z nóg ostrym, bezkompromisowym wejściem by następnie zmienić się w totalnie miękkie i przytulaśne niewiniątko... może lekko podszyte diabłem :)




Cieszę się, że mogłam Wam podarować te zapachy, bo to z pewnością piękna podróż! Serdecznie dziękuję sponsorom - perfumerii Zapach Orientu za oferowanie takiej możliwości oraz Auphorie za stworzenie tych cudnych zapachów. Ale, ale, kto wygrał? :)

Nagrodę główną otrzymują:

  • Kalina R-Sz
  • Ada
A nagrody pocieszenia wędrują do:

  • Marty
  • Galnei
Już skontaktowałam się z laureatkami, czekam na dane do wysyłki. Jeśli się nie doczekam w ciągu tygodnia, wybiorę kolejne osoby na to miejsce.

Miłego dnia!
Arsenic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger