ECO BOX u SmykuSmyka!













Pati nareszcie ruszyła z tym, co nam wszystkim od dawna chodzi po głowie - a mianowicie z blogerską wymianką na kosmetyki naturalne. Jestem podekscytowana wielce, już się zgłosiłam i doczekać nie mogę ;)

Zasady zabawy są proste - zgłoszone blogerki są losowane w pary. Następnie każda para przygotowuje dla siebie nawzajem Eco Box, a więc paczkę z kosmetykami ekologicznymi, o porządnym składzie. Bardzo podoba mi się też wymóg postawiony przez Pati, aby w takiej paczce znalazło się coś samorobionego, choć niekoniecznie kosmetycznego.

Wszelkie dodatkowe informacje znajdziecie bezpośrednio na blogu u Patrycji - kliknijcie zdjęcie powyżej aby przejść tam w nowej karcie.

Namawiam Was do zgłaszania się, jest to świetną okazją aby poznać nowe kosmetyki o dobrych składach i samemu polecić coś mało znanego a genialnego. Mam nadzieję, że będzie nas dużo i cała akcja przysporzy nam wszystkim mnóstwo frajdy.

Zgłoszenia są przyjmowane do 15 kwietnia, zatem jest jeszcze mnóstwo czasu na podjęcie decyzji. Namawiam! :)

Ściskam (i wracam na wykłady)
Arsenic



5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten pomysł. Zaraz się zapoznam z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ mnie kusi ta akcja:) Niestety, raczkuję w kwestii eko-kosmetyków i obawiam się, że moja paczka byłaby klapą. Z drugiej strony... trafić np. na Ciebie w parze to by było coś super!:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zabawa, też bym wzięła udział. Ale najpierw poszukam kosmetyków ekologicznych, zanim się zdecyduje, bo mało się na tym znam i potem się okaże, że nie wiem co do paczki wsadzić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieśmiało przypominam, że czekam na odpowiedź pod wątkiem od diecie w sesji ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Arsenic - naturalnie z przekorą , Blogger